موسیقی درمانی برای اجتماع حاضر

موسیقی درمانی برای اجتماع حاضر

این وبلاگ قرار است دوستان زیادی پیدا کند زیرا با فرکانس ، انرژی و ارتعاش میشود دنیای مادی را فهمید و من هدفم ساخت موسیقی های درمانی و تست شده و تاثیر گذار برای تمام اقشار اجتماع حاضر است و انشالله با یاریه خداوند بتونم سطح آگاهی اجتماع را بیشتر کنم
موسیقی درمانی برای اجتماع حاضر

موسیقی درمانی برای اجتماع حاضر

این وبلاگ قرار است دوستان زیادی پیدا کند زیرا با فرکانس ، انرژی و ارتعاش میشود دنیای مادی را فهمید و من هدفم ساخت موسیقی های درمانی و تست شده و تاثیر گذار برای تمام اقشار اجتماع حاضر است و انشالله با یاریه خداوند بتونم سطح آگاهی اجتماع را بیشتر کنم

موسیقی درمانی اوتیسم

سلام به همه ی دوستان مجموعه ی جدیدی آماده کردم قابل استفاده در مراکز درمانی اوتیسم.

این مجموعه ی موسیقی درمانی منفعل اوتیسم  برای تغییر امواج مغزی مددجویان از حالت تتا به امواج بتا که بهترین موج مغزی برایشان است از تکنیک های مختلفی استفاده کرده که یکی از آنها isochronic tones است که یادگیری , تمرکز و هوش مددجویان را روز به روز با شنیدن موسیقی افزایش داده و تقویت میکند.

برای درخواست موسیقی درمانی منفعل اوتیسم به ایمیل روبه رو پیام دهید؛ adibkhalili.a@gmail.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.