موسیقی درمانی برای اجتماع حاضر

موسیقی درمانی برای اجتماع حاضر

این وبلاگ قرار است دوستان زیادی پیدا کند زیرا با فرکانس ، انرژی و ارتعاش میشود دنیای مادی را فهمید و من هدفم ساخت موسیقی های درمانی و تست شده و تاثیر گذار برای تمام اقشار اجتماع حاضر است و انشالله با یاریه خداوند بتونم سطح آگاهی اجتماع را بیشتر کنم
موسیقی درمانی برای اجتماع حاضر

موسیقی درمانی برای اجتماع حاضر

این وبلاگ قرار است دوستان زیادی پیدا کند زیرا با فرکانس ، انرژی و ارتعاش میشود دنیای مادی را فهمید و من هدفم ساخت موسیقی های درمانی و تست شده و تاثیر گذار برای تمام اقشار اجتماع حاضر است و انشالله با یاریه خداوند بتونم سطح آگاهی اجتماع را بیشتر کنم

فرکانس های صوتی درمانی برای سرطان ها برگرفته از آخرین تحقیقات دکتر رایف

              آیا راه درمان سرطان پیدا شده است؟
.
.
.
.
.
.
به نظرتون آیا ممکن است راه بی هزینه و بی خطری که نه باعث از دست دادن موی افراد و نه خانواده و هزینه های هنگفتی که باعث چرخش اقتصادی زیادی در کشور ها است از عموم پنهان نگاه داشته شود؟
دراین مقاله به شرح حیاتی این موضوع میپردازیم تا بتوانیم آگاهانه تر مشکلات واقعی رو ببینیم که مستقیم در جلوی دیدگانمان نیست و به رفعش به یاری هم بپردازیم.

                   "به نام آنکه نام او دوا و ذکرش شفاست"
به روز ترین تحقیقات نشان داده اند در دنیا بیش از 300000 دلار برای هر بیمار سرطان هزینه میشود از شیمی درمانی و پرتو درمانی گرفته تا جراحی و...
(به نوعی یک چرخش و سود مالی بسیار بالا)
خب حالا این یک فرضیه است احتمالا دنیا به این حد از رشد فکری و روحی رسیده که همچین سختی ایرو به بندگان حق روا نداره و فقط به سود خودش فکر نکنه.
صاحب شرکت های دارویی ممکنه آرزوی داشتن ویلاهای مالدیو رو از دست بدن.
بیمارستان ها ممکن است بیمارانی که باید روی تختشان مهمان باشند ونسبت به هر روزیکه تومهمونین پول پرداخت کنن رو از دست بدن ودیگه اشاره نمیکنم تا از حوصله خارج نشویم و از مسئله هم با بهونه کردن سیستم ها عادی نگذریم .
در ادامه تصاویری داریم از واکنش مولکول های آب به صدا های مختلف

مولکول آب بعد از پخش آهنگی از بتهوون






همانطور که در جریانید صداهای مختلف در واقع همون فرکانس های صوتی مختلف هستند فرکانس صوتی هم به میزان ارتعاش یک جسم فیزیکی در 1 ثانیه گفت میشود و با واحد هرتز ((hz نمایش داده میشود,
و 70% بدن هم از آب تشکیل شده پس با موسیقی میشود تاثیر به سزایی بر روی بدن انسان ها و حتی حیوانات گذاشت پس چرا تا الان خبری از این تاثیرات شگفت انگیز و درمان بیماری ها نبوده؟
چرا ما با اینکه در روز تعداد زیادی موسیقی در ماشین,  خانه , محل کار , مهمانی , کلاس های موسیقی و... گوش میکنیم با این حال دچار بیماری های مختلفی میشویم؟
خب جواب سادست : به این علت که ما وقتی به آب کلمه ی جدایی یا به انگلیسی (separate) را نشان میدهیم مولکول های آب دچار جدایی میشوند و وقتی کلمه ی بینظیر رو نشان میدهیم مولکول های آب به شکل زیبا و بینظیری خودشان را در میاورند,
همین استناد در مورد فرکانس ها هم وجود دارد و ما اگر با فرکانس های نامناسب سرو کار داشته باشیم بدنمان واکنش مطلوبی حاصل نمیکند و در واقع علت اینکه موسیقی هایی که ما میشنویم اکثرا درمانی نیستن برای این هست که فرکانس های نت های موسیقی در دنیا تعریف شده اند یعنی نت A که بسیار پرکاربرد هست در موسیقی به صورت استاندارد 440hz هست و من چه در پاریس و چه در جنگل آمازون نت A رو بنوازم فرکانس اون 440hz هست ولی نت B که نت بعدی هست 88/493hz هست و فرکانس های مختلفی این وسط نیستند در این ثابت جهانی آیا همه ی کشور ها علم خاصی از تاثیر فرکانس روی بدن ها داشته اند که بتوانند این ثابت جهانی رو همه با یکدیگر تصدیق کنند؟
در صورتی که رشته ی موسیقی درمانی در تمام جهان رشته ی نوپاییست و در حال گذر از مرحله ی تولد به مرحله ی رشد هست و کشورهایی مانند ایران هنوز این رشته را به طور جامع نمیشناسند که بتوانند تدریسش رو هم تا حدی کنند,
و نکته ی مهم که بومیان استرالیا اعتقاد داشتند صدا فقط برای درمان باید استفاده شود
 و
 در صحبت با صدا به بیهوده گویی مبتلا میشویم
 
این قبیله تمام صحبت هایشان به صورت تله پاتی یا انتقال افکار صورت میگرفت و هنگامی که فردی از قبیله دچار بیماری یا جراحتی میشد فرد کارشناسی در زمینه ی آواز برایش آواز مخصوصی میخواند ,
میگویند پیروان اولیه حضرت مسیح دارای توانایی منحصر به فردی از نت خوانی خاصی بودند که باعث شفا میشد یا به اصطلاح نت خوانی فرکانس هاس مقدس و التیام بخش که به صورت تخصصی میتوانید در سایت monyms به مطالعش بپردازید.
یک دانستنی جالب دیگر که خالی از لطف نیست بدانید این هست که تا قبل از جنگ جهانی دوم ساز ها بر اساس نت  432hz A= تنظیم میشده است و بعد از جنگ به دستور هیتلر به 440A=hz تغییر پیدا کرد حال به بررسی تصویر تفاوت واکنش مولکول آب به این دو فرکانس میپردازیم و به این نکته توجه کنید که تفاوت این دو فقط 8hz هست...


Royal raymond rife   دانشمند برجسته ای بود که در سال 1888 متولد شد و در سال 1971 درگذشت این مرد بزرگ توانست به تکنولوژی ای دست پیداکند که توانایی ریشه کن کردن بسیاری از بیماری های سختی رو داشت بدون کمترین عارضه برای بیماران ولی متاسفانه در جامعه ی پزشکی با کم لطفی ازش استقبال شد و افرادی که صاحب کمپانی های بزرگی بودند که از بیماری های افراد سود به دست میاوردند اختراعات او را بد جلوه دادند و خدمت بزرگ و زحمات چندین ساله ی این مرد رو درقبر گمنامی دفن کردند , حال جالب توجهتون هست که اگربگم روش درمانی رایف حال برای درمان حیوانات دچار بیماری های سخت  در بعضی مراکز پیشرفته ی دامپزشکی مجاز به استفاده است .
و تنها افراد نزدیک و پزشکان صمیمی باهاش توانستند از اختراع او استفاده کنند و کم کم با گذشت صد سال توانستند اختراع او را به میزان انگشت شمار دردنیا معرفی سازند و البته صحت کارکرد دستگاه های در بازار نیز اثبات شده نیست با این حال, در تجزیه و تحلیل نهایی, تنها راه واقعی برای تعیین اینکه آیا چنین درمان انقلابی وجود دارد, این است که خودتان آن را تجربه کنید. ادبیات پزشکی پر از تست های تحقیقاتی بالینی دوگانه کور است, که نتایج آن اغلب به واسطه منافع شرکت های مجاز درگیر می شود.
                                 با این وجود، بسیاری از دانشمندان و پزشکان تا به حال تایید دستگاه کشف ویروس سرطان و ماهیت پلومورفیک آن را کردند. ریف همچنین با دانشمندان و پزشکان روزمره کار می کرد که همچنین مناطق مختلف کار خود را تأیید کرد. آنها شامل: EC Rosenow، Sr. (رئیس دایمی باکتریولوژی، درمانگاه Mayo)؛ آرتور کندال (مدیر دانشکده پزشکی شمال غربی)؛ دکتر جورج داک (بین المللی شناخته شده)؛ آلوین فورد (پاتولوژیست مشهور)؛ روفوس کلین اشمیت (رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا)؛ RT Hamer (سرپرست، Paradise Valley Sanitarium؛ دکتر Milbank جانسون (مدیر AMA ایالات متحده آمریکا)؛ والن موریسون (سرپرست جراحان، راه آهن سانتا فه)؛ جورج فیشر (بیمارستان کودکان، نیویورک)؛ ادوارد کپس (کلینیک متابولیک، لا جولا) )؛ کارل مایر (بنیاد هوپر، SF)؛ متی زیت (دانشگاه شیکاگو) و بسیاری دیگر.

ریف این بحث را نادیده گرفت، ترجیح داد تا تمرکز خود را روی تصحیح روش خود برای از بین بردن این ویروس های قاتل کوچک انجام دهد. او از همان اصل برای کشتن آنها استفاده کرد که آنها را قابل مشاهده کرد: رزونانس. با افزایش شدت فرکانس که به طور طبیعی با این میکروب ها تشدید شد، Rife نوسانات طبیعی خود را افزایش داد تا اینکه از تنش های ساختاری تخریب و تجزیه شد. ریف این فرکانس را "نرخ نوسانات مرگ و میر" یا "MOR" نامید و هیچ آسیبی به بافتهای اطراف نداشت. ابزارهای امروز Rife از هماهنگی فرکانس های نشان داده شده روی صفحه نمایش استفاده می کنند. طول موج فرکانس واقعی نشان داده شده (770hz، 880hz و غیره) برای انجام کار بسیار طولانی هست.

این اصل را می توان با استفاده از یک نت موسیقی شدید برای شکستن یک شیشه شراب نشان داد: مولکول شیشه ای در حال حاضر در برخی از هارمونیک های خاص در تضاد با آن هستند. از آنجا که هر چیز دیگری دارای فرکانس رزونانس متفاوت است، چیزی جز شیشه  نابود نمی شود. به معنای واقعی کلمه صدها تن از تریلیون فرکانس رزونانس مختلف وجود دارد، و هر گونه و مولکول مخصوصه خود را دارد.

Rife چندین سال طول کشید، 48 ساعت در یک زمان کار میکرد، تا زمانی که فرکانسهای خاصی را که به طور خاص باعث تخریب تبخال، فلج اطفال، مننژیت اسپینال، آنفولانزا، آنفلوانزا و تعداد بسیار زیادی از موجودات زنده خطرناکی شد، کشف کرد.

در سال 1934، دانشگاه جنوبی کالیفرنیا، کمیته تحقیقات ویژه پزشکی را برای به دست آوردن بیماران مبتلا به سرطان از بیمارستان پاسادنا به آزمایشگاه سان دیگو و کلینیک برای درمان، ریخت. این گروه شامل پزشکان و پاتولوژیست هایی بودند که در 90 روز مورد بررسی قرار گرفتند.

پس از 90 روز درمان، کمیته نتیجه گرفت که 86.5٪ از بیماران به طور کامل درمان شده اند. درمان سپس تنظیم شد و 13.5٪ باقی مانده نیز در چهار هفته آینده پاسخ دادند. میزان بازیابی با استفاده از تکنولوژی Rife 100٪ بود.

در 20 نوامبر 1931، چهل و چهار تن از معتبرترین مقامات پزشکی کشور، سلطنتی رافائل را به عنوان پایان نامه به همه بیماری ها در اموال پاسادنا دکتر میلبان جانسون، به یاد ماندنی پرداختند.

اما تا سال 1939، تقریبا همه این پزشکان و دانشمندان برجسته، انکار کردند که آنها تا کنون با رایف ملاقات کرده بودند. چه اتفاقی افتاد که بسیاری از مردان درخشان از پس حافظه یشان کامل بر نمی آمدند؟ به نظر می رسد که اخبار معجزه های ریف با بیماران ترمینال به گوش های دیگر رسیده است.
حال یاد سوال اول مقاله بیفتید : آیا راه درمان قطعی سرطان پیدا شده است؟آیا ممکن است این راه درمان از عموم پنهان نگاه داشته شده باشد؟

در ابتدا تلاش برای خرید Rife انجام شد. موریس فیشبین، که تا سال 1934 تمام سهام انجمن پزشکی آمریکا را به دست آورد، یک وکیل به Rife فرستاد همراه با یک پیشنهاد که نمی توانید رد کنید. ریف امتناع کرد ما بسیاری از شرایط دقیق این پیشنهاد را نمی دانیم. اما ما شرایط پیشنهاد Fishbein را برای هری Hoxsey برای کنترل سرطان گیاهی خود داریم. همکاران Fishbein تمام سود خود را برای نه سال و Hoxey چیزی دریافت نمی کنند. سپس، اگر آنها راضی بودند که کار می کرد، هوکسی 10 درصد از سود را دریافت می کرد. هاکسی تصمیم گرفت که بیشتر به سود خود بپردازد. هنگامی که هگزسی Fishbein را به پایین فرو برد، فیشبین از ارتباطات بسیار قدرتمندش با قدرتمندان استفاده کرد تا هوکسی در 16 ماهگی 125 بار دستگیر شود. اتهامات (بر اساس عمل بدون مجوز) همیشه از دادگاه خارج شد، اما آزار و اذیت ها باعث شد که هوکسی گمراه شود.

اما Fishbein باید متوجه شده باشد که این استراتژی با Rife خنثی خواهد شد. اولا، Rife نمی تواند مانند Hoxsey دستگیر شود بدون اینکه مجوز داشته باشد. محاکمه در مورد اتهامات تبرئه شده به این معنی است که شهادت حمایت از ریف توسط مقامات برجسته پزشکی که با ریف کار می کنند معرفی می شود. و دفاع بدون شک این فرصتی را برای معرفی شواهد از قبیل مطالعه پزشکی در سال 1934 با USC به ارمغان می آورد. آخرین چیزی که در جهان مورد نیاز صنعت داروسازی بود محاکمه عمومی در مورد یک درمان بدون درد بود که 100٪ بیماران مبتلا به سرطان را درمان کرد و هیچ هزینه ای برای مصرف آن صرف نکرد اما برق کمی داشت. این ممکن است به مردم این ایده را بدهد که آنها مواد مخدر نیاز ندارند.

و در نهایت، Rife چندین دهه را صرف جمع آوری شواهد دقیق از کار خود، از جمله فیلم و تاکتیک های مختلف مورد نیاز کرد ...

اولین حادثه، دزدی تدریجی قطعات، عکس ها، فیلم ها و سوابق نوشته شده از آزمایشگاه ریف بود. مجرم هیچ وقت گرفتار نشد

سپس، در حالی که Rife تلاش کرد تا داده های گمشده خود را بازتولید کند (در روزی که فتوکپی ها و رایانه ها در دسترس نبودند)، یک ویروس میکروسکوپ ویروسی گرانبها را خراب کرد. قطعات 5،682 عدد میکروسکوپ جهانی به سرقت رفته است. پیش از این، یک آتش سوزی آزمایشگاه چند هزار میلیارد دلاری را در نیوجرسی نابود کرد، همانطور که دانشمندان در حال آماده شدن برای تایید کار Rife بودند. اما نهایتا ضربه بعد از آن، زمانی که پلیس به طور غیرقانونی باقی مانده از 50 سال تحقیق ریف را مصادره کرد. سپس در سال 1939، نمایندگان خانواده ای که صنایع دارویی را کنترل می کردند، فیلیپ هویلند را در یک پرونده ی ناخواسته علیه شرکای خود در شرکت پرتو ری، به فیلیپ هویلند کمک کردند. این تنها شرکتی بود که ابزارهای فرکانس رایف را تولید می کرد (Rife شریک نیست). هویلند از دست داد، اما تجاوز حقوقی وی کمک کننده بود که اثر مورد نظر را داشته باشد: این شرکت به دلیل هزینه های قانونی به سر می برد. و در طول رکود بزرگ، این بدان معناست که تولید تجاری ابزار فرکانس رایف بسیار متوقف شد. و به یاد بیاورید که یک درمان جهانی برای بیمارستان ها و بنیادهای تحقیقاتی به چه معنی است؟ پزشکانی که سعی کردند از Rife دفاع کنند، کمک مالی و امتیاز بیمارستان خود را از دست دادند.

از سوی دیگر، پول زیادی خرج می شود تا اطمینان حاصل شود که پزشکانی که درمان Rife را دیده اند، آنچه را که می بینند فراموش خواهند کرد. تقریبا هیچ قیمتی برای سرکوب آن زیاد نبود. به یاد داشته باشید که امروزه درمان یک بیمار مبتلا به سرطان بیش از 300000 دلار است. این کسب و کار بزرگیست.

بنابراین، آرتور کندال، مدیر دانشکده پزشکی شمال غربی که با وی در مورد ویروس سرطانی کار می کرد، به طور ناگهانی در مکزیک بازنشسته شد. دکتر جورج داک، یکی دیگر از شخصیت های برجسته که با Rife همکاری می کرد، با کمک مالی فراوان همراه با بالاترین افتخاری که AMA توانست به دست آورد، خاموش شد.
 بین هویج و چوب، همه ی پزشک ها هویج رو انتخاب کردن و در نهایت هر کس به غیر از دکتر Couche و دکتر Milbank جانسون کار ریف را کنار گذاشت و به تجویز دارو پرداخت.


حال شمارا به تماشای ویدیویی درباره ی رایف و نحوه ی شکستن شیشه از طریق فرکانس صوتی در صورتی که اجسام اطرافش آسیبی نمیبنند (چون از موادی جز شیشه تشکیل شده اند) دعوتتان میکنم :





حال همانطور که مستحضرید بنده با بهره گیری از مطالبی که در کتب موسیقی درمانی خواندم و آنالیز فرکانسی موسیقی های شرکت های تولید کننده ی موسیقی های درمانی
و آزمایش های تجربی خودم در زمینه ی ساخت موسیقی های کمک کننده به ترک اعتیاد تصمیم به تلفیق فرکانس های دکتر رایف با موسیقی های binaural و subliminal کردم و این موسیقی تهیه شده نیازمند فرکانس های مخصوصی بود که (با توجه به توضیحات بالا) اولا در نت های ساز خاصی وجود نداشت دوما نیازمند موج صوتی مربعی بود تا هارمونی منحصر خود و نیازمندش رو بسازد و تقریبا هیچ سازی دارای شکل موج مربعی نیست بنابر این ناچار به استفاده از ژنراتورهای صوتی دقیق برای تولید فرکانس ها در نوع مربعی بودم که طنین صدا و فرکانس های استفاده شده را بیشتر دارای خاصیت درمانی میکند و از جهت خوش صدایی و زیبایی شناختی ممکن است خیلی براتون دارای جایگاه بالایی نباشند پس با مد نظر گرفتن توضیحاتم آهنگ ها را به گوش بشنوید .





روش استفاده : فایل حاوی موسیقی را در یک سیستم صوتی استریو با ولوم بالا پخش کنین(البته در حدی که به شنواییتون آسیب نرساند)
نکته قابل توجه : 1- اگر به شنیدن موسیقی ساخته شده با ولوم خیلی کم بپردازید نتیجه ی مطلوب حاصل نمیشود
2- سیستم صوتی باید تشکیل شده از بلندگوی (باند) باکیفیت باشد نه هدفون!!      چون پارچ آبی که شنونده از آن مینوشد نیز بهتر است کنار بلندگو قرار گیرد تا تاثیر موسیقی برروی مولکول های آب نتیجه را خیلی بهتر سازد...
3-این موسیقی ضرری برای کسی یا اندامی از بدن ندارد و تنها راه مشاهده ی قدرت این فرکانس ها تست کردن آنهاست و انشالله یا نتیجه میگیرید یا در نهایت نمیگیرید ولی دچار آسیب های داروهای شیمیایی نمیشوید,و امتحان آن ضرری ندارد
4- این مجموعه ی موسیقی و آوا به قیمت 111000 تومان در اختیار دوستان قرار میگیرد تا انشالله توان درمانی آن نیز دقیق اندازه گیری شود ولی هر کدام از دوستای عزیزم اگر که جواب گرفتند و تمایل به حمایت داشتند به ایمیل بنده پیام دهند : adibkhalili.a@gmail.com 

تا انشالله با توجه به محدودیت های فعلی ایران توان تهیه ی مجموعه های دیگر برای بیماری های بعدی یا تغییر و قدرتمند تر کردن همین مجموعه در  اختیارم قرار گیرد.  

با امید عشق و سلامتی و رهایی تمامی دنیا از محدودیت ها و آلام بشری


برای دریافت موسیقی به ایمیل بالا پیام دهید .


کلمات کلیدی :< درمان سرطان با موسیقی . فرکانس های صوتی و تاثیر بر بیماری ها . انرژی فرکانس >

درمان خارق العاده اسکیزوفرنی

سلام دوستان ضمن عرض معذرت بابت تأخیر در گذاشتن یادداشت ، باید به سمعتان برسانم در حال کار بر روی یک روش درمانی جالب  و نوین برای بیماری اسکیزوفرنی  هستیم که بنده در قسمت موسیقی درمانیش سعی بر کمک به بیماران مبتلا دارم و دوست باهوش و نخبه ام (ف) در بخش الکترونیکی و پیچیده ی این پروژه بسیارهمدلانه همراهیم میکند که  طبق گفته هام مشخص  شد این روش یک پکیج نوین درمانی است  که جایگزین یا به عبارتی مکمل داروهای این بیماری است,

این روش فعلا در مرحله ی فرضیه و ساخت است و قطعا  از  مراحل ساخت و آزمایش با خبرتان میکنیم ، اگر این روش نتایج مثبتی با خودش در آزمایشات به همراه داشته باشد  میتوانیم برای درمان سایر بیماری های قابل درمان و کنترل نیز از آن استفاده کنیم .

اسکیزوفرنی یک بیماریه کاملا قوی و سخت روانی است زیرا علت اصلیه این بیماری همچنان پس از سالها رشد و پیشرفت علم  به طور دقیق مشخص نیست و فقط شواهد نشان از  ارثی بودن این بیماری و گهگداری تحقیقات جسته و گریخته ی دانشمندان درباره ی ساختار مغزی این بیماران دارد ولی  همچنان علت اصلیه این بیماری ناشناخته است. حال اگر سیستم ابداعی ما توان  بهبود یا درمان بخشیدن به این بیماران را داشته باشد  دلیل خوبی برای اثبات نتیجه بخشیه  این روش است   و میتوانیم با استناد به آزمایش در حال ساخت انشالله  فرصت خدمت جدیدی به تمام بیماران عالم  فراهم کنیم:)

مودلاسیون دامنه و نحوه ی کار آن

مودلاسیون دامنه ی امواج صوتی نوع دیگری از تکنیک های تاثیر گذاری بر امواج مغزی است . به  این نوع از اصوات تن های ایزوکرونیک میگویند.

این تکنیک صوتی به دو صورت تا الان صورت میگرفته است برای تاثیر گذاری :

1-isochronic tones   : مودلاسیون دامنه به تنهایی اعمال میشود که اساسا صدا را در فواصل منظم روشن و خاموش میکند. ایزوکرونیک تن ها به تنهایی ممکن است کمی سخت و ناگهانی شنیده شوند به همین دلیل همراه با آنها اگر یک موسیقی پخش شود گوشنواز تر است.

2- mind amend    : مودلاسیون دامنه به موسیقی اعمال میشود به طوری که یک ارتعاش تکراری ایجاد میکند.ارتعاشات مانند ایزوکرونیک تن ها باعث تحریک امواج مغزی در محدوده ی فرکانس دلخواه میشود و قدرت تحریک کنندگی این نوع اصوات از مونورال تن ها نیز بیشتر است و همچنین ارتعاشات موسیقی یک صدای تسکین دهنده تر را ایجاد میکند , که میتواند جایگزینی جذاب تر از تن های ایزوکرونیک برای برخی افراد باشد

موسیقی قدرتمند برای خلاقیت

این آهنگ رو با یک بلندگوی استریو گوش کنید و حتما یک لیوان آب جلوی بلندگو بزارید و پس از اتمام آهنگ آب را سر بکشید و شروع بساخت ایده های هنری فوق العادتان کنید .. زیرا مولکول های آب کاملا نسبت به فرکانس ها واکنش نشان داده و تغییر شکل میدهند و این تغیر شکل ، چون فرکانس مثبتی پخش می شود, مثبت خواهد بود. قیمت این موسیقی به بهترین اندازه انتخاب شده است:۶۹۰۰۰تومان 
حال از فواید این آهنگ میخوام بگم براتون:احتمالا همه ی شما با این معضل روبه رو بودین یا دوستانی داشتید که برای داشتن منبع الهامی قبل از ایجاد یک محتوای هنری دست به کار های عجیبی میزدند خب من هم با این مشکل زیاد مواجه شدم برای همین تصمیم به حلش گرفتم بدون اینکه کسی برای متصل شدن به این منبع الهامات آسیبی ببینه ..
خب از لحاظ تکنیکی چندتا مؤلفه ی قوی در این موسیقی وجود دارد
اولا فرکانس هایی در موسیقی استفاده شده که غده ی پینه آل را تحریک میکند زیرا به نظر من زمانی احساس دارم که یک محتوا تولید کنم که آگاهی داشته باشم و تحریک این غده در مغزمان باعث افزایش آگاهی میشود ، ثانیا از پیام پنهان جادویی نیز استفاده شده است که باعث باز شدن چشم سوم میشود و ثالثا از مودلاسیون دامنه ی صوتی ای استفاده شده است که موج مغزی را به سمت اندیشه ی خلاق برای هنر و موسیقی و تماس با راهنماهای روح هدایت میکند وبرابر است با:۷/۵۰ هرتز

و همچنین از فرکانس ۴۱۷ هرتز برای بازسازی تجربه های آسیب دیده و خلاقیت استفاده شده است و در نیمه ی دوم موسیقی از فرکانس هایی برای تقویت شنوایی استفاده شده است تا موسیقی دوستان عزیز با تقویت گوششان بر روی موسیقی شروع به نوشتن اشعار کنند و یا تبدیل افکارشان به اصوات برای آهنگسازان کنند.
ایمیل بنده برای سفارش کارها:
adibkhalili.a@gmail.com
منتظر کارهای جدید ما باشیید:) ..
کلمات کلیدی:موسیقی تأثیر گذار در افزایش خلاقیت ، موسیقی درمانی منفعل برای خلاقیت ، موسیقی خلاق و…

موسیقی درمانی برای ترک عادت ها

.موسیقی درمانی برای ترک با فرکانس های مربعیه ۱۰۰۰۰ و ۵۲۲ هرتز تحت عنوان محرک صوتی هر وقت احساس ولع و وسوسه ی مواد داشتین این آهنگ رو با یک هدفون استریو ی با کیفیت گوش کنید ولع مصرفتون رو کنترل میکند و به پایین ترین درجه میرساند در ضمن رایگان است چون هیچگونه وابستگی به موسیقی پیدا نمیکنید و برای کسی گوش دادنش خطری ندارد خواستیم خلوص امر و هدف از تولیدش که خدمت به بیماران وابسته به مواد هست با رایگان بودنش حفظ شود و سبک اهنگ های استفاده شده روی امواج اغلب جوون پسند هستن چون الان هدف دنیا نشونه گرفتن انرژی جوانان ما هست ,
جوانی تواند عالم را به حرکت در آورد ، برای همین هدف سلاح مرگبار مخدر روی جوانان هست و این مجموعه نیز مانند آبه روی آتش از جوانانه درگیر این بیماری محافظت میکند:)
برای دانلود این فایل صوتی به لینک زیر مراجعه کنید:
Http://s9.picofile.com/file/8336627676/musighy darmany baraye tark eatyad.flac