موسیقی درمانی برای اجتماع حاضر

موسیقی درمانی برای اجتماع حاضر

این وبلاگ قرار است دوستان زیادی پیدا کند زیرا با فرکانس ، انرژی و ارتعاش میشود دنیای مادی را فهمید و من هدفم ساخت موسیقی های درمانی و تست شده و تاثیر گذار برای تمام اقشار اجتماع حاضر است و انشالله با یاریه خداوند بتونم سطح آگاهی اجتماع را بیشتر کنم
موسیقی درمانی برای اجتماع حاضر

موسیقی درمانی برای اجتماع حاضر

این وبلاگ قرار است دوستان زیادی پیدا کند زیرا با فرکانس ، انرژی و ارتعاش میشود دنیای مادی را فهمید و من هدفم ساخت موسیقی های درمانی و تست شده و تاثیر گذار برای تمام اقشار اجتماع حاضر است و انشالله با یاریه خداوند بتونم سطح آگاهی اجتماع را بیشتر کنم

اثبات روش کار موسیقی درمانی منفعل

جهت یادآوری برای دوستانی که فکر میکنند این روش درمانی توسط من کشف شده و از لحاظ علمی به اثبات نرسیده باید به سمعتان برسانم که بنده ادعایی در کشف این نظریه ندارم و حتی صلاحیت این کار را نیز ندارم زیرا صرفا یک محقق هستم ولی اینکه این روش اثبات نشده و علمی نیست را منکر میشوم این روش تنها به علت نوپاییش در عرصه ی پزشکی تنها ده سال است که در کشور های پیشرفته ی دنیا شروع به درمان کرده است و برای همین در ایران بسیار عجیب به نظر میرسد چون متأسفانه علممون از کشور های پیشرفته کمی عقب تره ، اگر نیازی به اثبات دقیق علمی این روش برای قانع شدن از هجو نبودن فرکانس و تاثیراتش کافیست در گوگل واژه ی:passive music therapy را جستجو کنید میبینید که تمام روش های موسیقی درمانی منفعل توسط دکتر ها و پروفسور های سرشناس شکل گرفته و خوده رشته ی موسیقی درمانی منفعل نیز در بسیاری از کلینیک های مجهز دنیا از گزینه های درمان بیماری های روانی بدون دارو است.

در اینجا دو نمونه از نوار مغزی یک شخص را قبل و بعد از موسیقی در اختیارتان قرارمیدهم